donderdag 23 november 2017

I Love you....


Ik dacht laat ik eens iets anders doen dan Kerst/winter kaartjes voor mijn Crafter's Companion Donderdag inspiratie...
Dus dit leuke stempeltje van Conie Fong gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden en Geurloze terpetine, Clear Sparkle pennen en witte Molotow marker.
De tekst mallen zijn van het setje Love & Romance ( I love You SD-L&R-MD-LOV)  
Centura Silver glitter karton.
De hart pareltjes en de uitgestanste teksten zijn gekleurd met de Spectrum Noir markers.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

1 opmerking:

  1. Such a sweet card and love the pretty blue and pink combinations. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria