maandag 27 november 2017

Merry Christmas....


ohhh ik heb het op het moment superdruk en ben super moe maar het is het allemaal zo waard. De reden we hebben vrijdag een kleine Engelse Cocker Spaniel ( Summer) van 9 weken in huis gehaald. Het huis was zo stil na het verlies van Seven onze eerste Cocker :( in Juli en ik was ook wel heel erg verdrietig maar nu heb ik zeker geen tijd om verdrietig te zijn en ben ik dat ook totaal niet. Want kleine Summer is echt een klein lekker ding. Ze is super bijdehand vinden wij dan als puppyouders hahahahaha maarja het betekend ook dat ik een hoop tijd aan haar opvoeding moet spenderen en ik iets minder tijd heb om kaarten te maken. Maar nu ligt de kleine hummel lekker in een mandje naast mijn buro en heb ik even tijd om een klein beetje te doen. :) Dus GENIETEN.....



Hier dan mijn kaartje voor vandaag....


Ik heb voor dit kaartje De volgende produkten gebruikt :
Die'Sire Snow Globe Base DS-MMX-SGB
Crafter's Companion Perfect Poinsettia CC-ST-PION Gestempeld op Neenah Desert Storm kraft papier.
Gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden en Sparkle Pennen.
De embossing folder is Regal Swirls van de Black & Gold Collectie.
De sneeuwbol en de paarse achtergrond zijn vellen uit de Cute Christmas paperstack. Dat is mooi parelmoer kleurig papier dat je gewoon zo kan gebruiken of er een kleurtje aan kan geven zoals ik heb gedaan met een paarse Sparkle pen en Glycerine.
Tekst is van de Die'sire Sentimentals een oude serie tekststempels...

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria


1 opmerking:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria