dinsdag 20 februari 2018

Time to celebrate....


Ik heb de achtergrond gesponsd met de Memento Dew Drops en daarna de Cattitudes Mia erop gestempeld met de Versafine Black Onyx. De stempel heb ik daarna ingekleurd met Alcohol markers en Spectrum Noir Metallic potloden voor de Scooter. De tekst zit bij de stempelset inbegrepen. Rondom het afdrukje heb ik een slingerend stiksteekje gedaan, voor het speelse effect.

Daarna gemat op zwart karton en dat weer gemat op mooi roze glitter karton van Crafter's Companion. En de hoekjes afgerond met een hoekponsje. Met een witte pen heb ik de handschoenen en de stippels op het sjaaltje gemaakt.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...



hugs Ria

1 opmerking:

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria